FAQ
Hieronder vindt u enkele van onze meest gestelde vragen.
Mocht u nog andere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
U kunt een reis boeken door onze website te bezoeken, en de gevraagde gegevens in te vullen op de Plan my trip pagina, Of door langs te komen in ons reisbureau. Komt u van ver? U kunt steeds contact opnemen met ons via e-mail of telefoon.
Wij accepteren verschillende soorten betalingen, waaronder creditcard, Bancontact, bankoverschrijving en cashbetalingen tot een bedrag van 3000 euro.
Dit hangt af van de wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van uw reis. Dit hangt dus sterk af per boeking. Wij doen hoe dan ook ons uiterste best doen om aan uw verzoek te voldoen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Het is mogelijk dat hier extra kosten mee gepaard gaan.
Dit hangt af per boeking en of u een annuleringsverzekering hebt gesloten. Voor vluchten geldt meestal dat annulering niet mogelijk is. Neem contact op met ons zodat we samen de best mogelijke oplossing kunnen bieden.
De verplichte documenten voor de reis zijn afhankelijk van de bestemming en de nationaliteit van de reiziger. In het algemeen zijn een geldig paspoort of ID-kaart en een geldige visum vereist. Sommige landen vereisen ook een geldige certificering van vaccinatie of gezondheidsverklaring.
Onze contactgegevens, waaronder telefoonnummers en e-mailadressen, zijn beschikbaar op onze website. In geval van nood kan u dit nummer contacteren. +32 485 22 42 96
U kunt een verzekering door contact op te nemen met ons. Onze verzekeringspagina bevat meer informatie over de beschikbare opties en de voorwaarden.